Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Mimma.si


Pravila poslovanja

Tina Renko, lastnik spletne trgovine www.mimma.si, si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini. Vse spremembe so za kupce zavezujoče. Spletna trgovina deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Prodajna pogodba

Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o sprejemu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Naročanje

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini v seznamu izdelkov. V spletni trgovini je pri vsakem posameznem izdelku navedena količina zaloge. Če je pod količino zaloge navedeno, da so “na voljo po naročilu”, se dobavni rok za ta izdelek podaljša za čas izdelave. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.


Postopek nakupa

Postopek nakupa v spletni trgovini www.mimma.si je sledeč:

  1. korak

Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na ustrezno ikono. Izdelki so razvrščeni po kategorijah.

  1. korak

V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko nadaljujete z nakupovanjem ali zaključite nakup. V prvem primeru se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno brišete oz. spreminjate. Ko ste dokončno oblikovali svoje naročilo, se s s klikom na gumb “Naprej na naročilo” pomaknete na korak številka 3.

  1. korak

Nakup v spletni trgovini je omogočen registriranim uporabnikom, ki vpišejo svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji, kot tudi neregistriranim uporabnikom, ki vse potrebne podatke vpišejo neposredno ob nakupu.

  1. Neregistrirani uporabniki:
    1. ob nakupu vnesete zahtevane podatke,
    2. izberete vrsto plačila in
    3. način dostave
  2. Registrirani uporabniki:
    1. Če se želite registrirati, vnesite zahtevane podatke in odkljukajte kvadratek “ustvari račun”.
    2. Na vaš e-naslov bo poslano sporočilo z vašim uporabniškim imenom in avtomatsko ustvarjenim geslom.
    3. Z uporabniškim imenom in geslom lahko na spletni strani s klikom na “moj račun” spremljate status svojega naročila ali spreminjate svoje podatke.
  1. korak

Preverite, če so vsi zahtevani podatki pravilni. Če pošiljate izdelek nekomu za darilo, lahko naslov prejemnika blaga spremenite. V tem primeru bo račun poslan naročniku, blago pa naslovniku. Če pošiljate paket na drug naslov, kot je naročnikov, plačilo blaga po povzetju ni mogoče. V kolikor so vsi podatki točni, zaključite nakup z gumbom “zaključi nakup”.

  1. korak

Po uspešno zaključenem nakupu se vam prikaže stran s povzetkom nakupa, na vaš e-naslov pa je poslano tudi potrditveno sporočilo o uspešno opravljenem nakupu.

Cene

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so končne in ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.  Cene so označene v evrih (EUR). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine www.mimma.si. Cena ne vključuje dostave, razen v primeru ko vaš enkratni nakup znaša več kot 90,00 EUR.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Kako uporabim promocijsko kodo?

Promocijska koda je beseda, ki jo kot uporabnik vpišete v 3. koraku spletnega nakupa. Po kliku na “Vnesi promocijsko kodo” se vrstico nižje odpre okence, v katerega vpišete trenutno veljavno promocijsko kodo. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

Načini plačila

V spletni trgovini omogočamo naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob dostavi pošiljke na vaš naslov. V tem primeru izročite gotovino dostavljalcu ob prevzemu pošiljke. Dostavo vrši dostavna služba Pošte Slovenije. V kolikor ste v času dostave odsotni, dobite obvestilo, s katerim lahko blago prevzamete na vaši pošti. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna tudi provizijo za vplačnino po veljavnem ceniku (1,05 EUR za nakup do vrednosti 98,00 EUR, 1,07% od vrednosti za nakup nad 98,00 EUR do 501,00 EUR, 5,36 EUR za nakup nad 501,00 EUR).

  • Z nakazilom na račun ponudnika

V primeru plačila z nakazilom na račun ponudnika boste ob nakupu prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki o računu, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Dokler ne dobite elektronskega sporočila, ne nakazujte kupnine.

  • Preko PayPal sistema

Imeti morate registriran PayPalov račun.
V primeru izbire plačila preko PayPal-a boste po kliku na “Zaključi nakup” preusmerjeni na PayPal-ov sistem za plačila. Sledite navodilom na zaslonu.

Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila.

Dostava

Dostavo naročenih proizvodov na območju Slovenije vrši Pošta Slovenije.

Naročila, oddana preko spleta ob delavnikih do 16. ure, bodo obdelana isti dan. Dostava kupcu preko Pošte Slovenije pa je praviloma v naslednjih dveh delovnih dneh. Naročila oddana preko spleta po tej uri ali ob sobotah, nedeljah ali praznikih bodo obdelana in oddana v dostavo naslednji delovni dan.

Osebni prevzem

Osebni prevzem je možen na širšem območju Ilirske Bistrice. Če je osebni prevzem mogoč, se vam to pri postopku nakupa prikaže kot opcija za dostavo. Osebni prevzem je mogoč po predhodnem dogovoru.

Dobavljivost

Večina artiklov, predstavljenih v spletni trgovini, je vedno na zalogi. Naročeno blago boste prejeli v roku 1-3 delovnih dni od dneva naročila.

Izdelki, pri katerih je označeno, da so na zalogi, so dobavljivi v 2-3 delovnih dneh od dneva naročila. Pri izdelkih, pri katerih je navedeno, da so “na voljo po naročilu”, se čas dostave podaljša za čas izdelave produkta, ki je običajno od 3 do 5 delovnih dni oziroma je odvisen od zasedenosti in števila naročil.

Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi, kontaktirate na e-mail naslov info@mimma.si. Z veseljem vam bomo povedali, koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku dveh (2) dni po oddaji naročila preko svojega računa na www.mimma.si s klikom na gumb “Prekliči naročilo” oziroma po elektronski pošti na naslov info@mimma.si. Naročilo, ki ni plačano v roku treh (3) dni od datuma naročila, bo avtomatsko preklicano. Neregistrirani uporabniki lahko prekličejo naročilo po elektronski pošti, pri čemer veljajo enaki pogoji, kot za registrirane uporabnike.


Odstop od nakupa in vračilo blaga

Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe, in sicer na kontaktni elektronski naslov info@mimma.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga mora biti oddana v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe na sedež podjetja. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo in original računom. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (najkasneje v 15 dneh po prejemu blaga) vrnemo prejeto kupnino. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi osebne podatke ter transakcijski račun, kamor želite, da se vrne plačilo.

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Tina Renko ne prevzema nikakršne odgovornosti, v kolikor bi zaradi neprimerne uporabe prišlo do morebitnih poškodb izdelkov in jih kot takih tudi žal ne bomo mogli sprejeti v reklamacijo.


Varovanje podatkov

Lastnik spletnega mesta zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.

V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Odgovornost

Vsak uporabnik odgovarja za resničnost in točnost osebnih podatkov, ki nam jih posreduje. Strogo prepovedano je naročanje blaga ali storitev z uporabo tujega imena ali uporaba osebnih podatkov tretjih oseb.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini www.mimma.si. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o morebitnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.

Avtorske pravice

Lastnik spletne trgovine www.mimma.si je Tina Renko, Prem 6a, 6255 Prem.  Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Nazaj na vrh strani